Let's Dance

Gud va sköönt de är och börja jobba. Mår mycket bättre nu.. Det känns hur bra som helst..Efter jobbet så gick jag hem och duschade. Sen till mormor och grattade henne som fylde 74 år i dag.. Älskade mormor <3..Köte blommor till henne. Köpte lilljor med nån vit kvist i .Det blev kanon fint. Mormor böjd på tårta Mumma va gott de va..
När jag hade varit där en stund så gick jag till Myntan och köpte 2 ostburgare toch strips till mig och Ingrid.. Nu sitter och hos Ingrid och kollar på Lets Dance..Så åt vi nyss nån jätte god chokladkaka med digistivakex i som hon hade gjort.. Så nu är man propp mätt

Har oxå bevakat hockeymatcher på aftonbladet. Hoppas leksand vinner..

Saknar dig gubben <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0