Tandläkaren =(

Gick upp nyss.. Ska snart til tandläkaren och laga hål.. Tycker verkligen inte om tandläkaren.. USCH..Hoppas de går bra iaf.. Sitter här och är lite nervös.. :S...

I morron ska jag börja jobba efter nästa 2 veckors sjukskrivning.. De ska bli skönt..Från prov svar på mina prover i morron oxå..

Är fan överlycklig.. Vägde mig hos kuratorn i måndags.. Hade gått ner 7 kg.. =).. Blev så glad så de kom tårar..Det är 22 kr kvar till min normalvikt.. De ska jag fan klara.. Bara att kämpa på.. =)

Kommentarer
Postat av: W

Hej Hanna! Kul att du skaffat en blogg. Själv har jag blogg för att skriva av mig lite av varje...Du får säga till om du inte tycker jag skall kolla på din blogg...Kram fr Wendolina

2010-01-20 @ 15:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0